Eloalp Merhabalar güzel anneler ben 33+5 haftalık hamileyim ve ne zaman kaldığımı da biliyorum doktorum bugün 36+1 haftalık dedi şok oldum bu durumu yaşayıp da erken veya geç doğum yapanlar var mi
Melek3675 Eloalp banada önde dendi 2 hafta iri felan dendi 36da doğum yaptım hiçte iri değildi 3 kilo doğdu
Melek3675 Eloalp bilmiyorum hiçbir sebebi yok sabahtan kontrolüm vardı hersey normal yolundaydı akşam 7de suyum geldi
Htccndn Banada öyle dediler geçen hafta doktora gittiğimde 30 haftalık 1800 gram 2 hafta önde dediler ama bana göre sanki öyle değil gibi