İkili üçlü test yaptırmadık ve pişman değilim. Özelde takipliyiz. Doktor birkaç soru sordu işte sonuç iyi çıkmaz ise bebeği aldıracak mısınız, sizin için değişen bir şey olur mu, bu durumda doktoru suçlayacak mısınız falan sordu hepsine hayır deyince anladık zorunlu bir test olmadığını. Zaten kendime ve vücuduma güveniyorum kontrollerde de herhangi bir sorun yaşamadığımız için çok da umursamadım o testleri. Ancak detaylı ultrasonu ve şeker yüklemesini yaptırmayı düşünüyorum.