Ark 3 gün ilk kez regl olmadim bütüj belirtiler var 16 gün sonra kan verdim beta 4.38 negatifcikti şok oldum eee adette olmuyorum böyle olup artiş yaşayan var mi?
Ark Zeynep0709 ins. O kadar emindim ki hamile olduguma negatif yazisi beni dibe çekti butün gün modum düştü
Zeynep0709 Ark Bak iki gün sonra ne olacağını bilmiyoruz o yüzde modunu düşürme yani sınırda da bi değer çıkmış. Yükselen insanlar var
Ark Zeynep0709 inan kardeşim çok düştü modum 758 tl para verdim kana o kadar emindim ki ruyamda 27 çıkmışti kafama da takmadim o gazla koştum gittim ama tokat gibi negatif yazisi geldi😒ins.geç döllenmedi
Zeynep0709 Ark Bilmez miyim kardeşim Rabbim hayırlısıyla nasip etsin hiç üzülme.Hem ne olacağını bilmiyorsun sağlık ocağına gidip kan ver daha iyi olur sonuçta bi kaç kere kan verebilirsin
Ark Zeynep0709 hala adet olmadim eşim diyor oldu tuttu inan bana rüyasini gördüm diyor bende ayni histeyim ama biraz daha beklicem test için
Ark H_38 aaaa normalde gecikir mi 19 gün gecikme sebebi neymiş peki ciddi bir süre benim sınırda bir değer çıktı benim nir umut artar diye düşünüyorum ama bilemem tabi