35+1im mide yanması en zorlandığım şey sanırım. Geçmiyor günde 2 veya 3 kere gaviscon içiyorum. Bir de bu ara ödemlenmeye basladım ellerim ayaklarım şişiyor. Eşim masaj yapıyo öyle rahatlıyorum. Bebeğim sürekli toplanıp sertleşiyo buda yalancı doğum sancısıymış sanırım doktorum bu durumu takip ediyor ama sıkıntı yok için rahat olsun dedi ara ara regl sancıları var onlarda doğum belirtisiymiş. Minnoşum 40ı beklemicek sanırım🥰