mrv2412 maalesef en iyisi diye bir şey yok, önemli olan nemli tutmak çatlak önlemede en pahalı kremi de alsanız bebe yağı da surseniz etkisi ayni amaç sadece nemli tutmak. Doktorum bu şekilde bilgi verdi ve dedi ki eğer genetiğinde varsa ne yaparsan yap catliyorsun, ama genetikte çok çatlayan kimse yoksa sen de çatlamazsın muhtemelen dedi. Öyle de oldu. İlk geceliğine sadece bebek yağı ile nemlendirdim hiç çatlak olmadı , bu gebeligimde de hipp in anneler için nemlendirici kremi var onu kullanıyorum.