Cheryy1 değerlerimiz çok benziyor benim de sadece biyokimya riski 1/94 olarak yüksek riskli çıkmıştı kombine riskim düşük riskliydi sizin değeriniz civarındaydı. Ama bahsettiğiniz şekilde ben de kendimi harap ettim düşünmekten ve burayı okudukça rahatladım başına çok fazla bu durum gelip de fetal Dna yaptırdığında temiz sonuç alan varmış. doktorum da “bir çok gebede ikili test riskli çıkıp fetal dna’ya yönlendirdim sonuçlar çok yüksek oranda temiz geliyor yalnızca bir down vakam oldu onu da taa 10.haftada ultrason ölçümlerinden anlamıştık” dedi. Bu da beni çok rahatlatmıştı yani kısacası çok düşük bir ihtimal down olması ama ben de fetal dna sonucunu görünce tam rahatlayabildim çünkü hep aklımı kurcaladı ikili test iki hafta boyunca. İçinizi ferah tutun çok büyük ihtimalle bebeğiniz sağlıklı 😊