Merhabalar hanımlar 3 gündür salgına yakalandım ishal kusma ateş doktora gittim serumdan sonra 6 saat emzirmememi söyledi. İlaçlar hakkında da bilgi verdi ama şuan hatırlamıyorum 😔 size sormak istediğim emzirirken reflor tarzı ilaç kullanabilirmiyiz yoksa onu da içince 6 saat beklemek mi gerekiyor 😔