Sdnrdlbz Kızlar 7 hafta 3 günlük hamileyim idrar yolu enfeksiyonu varmış sağlık ocağında baktılar suda çözünülür ilaç verdi tek kutu bi zararı olmaz heralde dimi genelde ilaç kullanılmıyor falan diye duyuyordum bi bilgim olmadığı için 🤷🏻♀️
Beybyi Sdnrdlbz benimde var sanırım tahlil falan yaptırmıştım özele gidicem bu gün bunun için ilaç verir diye düşünüyorum yeşil akıntım var bazen onun yüzünden sanırım
Kubraalp67 Sdnrdlbz o tozu bende kullandım onu gece uyumadan önce için sabaha kadar tuvalete gitmemeniz gerekiyor. Sonradan biraz ishal yapabiliyor korkmayın ilaçtan kaynaklı bol bol su için sıvı alımını arttırın geçer inşallah
yokusbebek Sdnrdlbz Ben hamileliğin basindan beri defalarca kullandım o ilacı. Enfeksiyon daha zararlı bebiş için.
Kubraalp67 Sdnrdlbz evet valla bende çok zorlanmıştım ama bol bol su için ayran için hatta. Toparlar sizi.
Papatyahanim19 Ben senin yerinde olsam enfeksiyon için geceleri bir avuç kuru dut kaynatıp içerim aşırı derecede iyi ilaç içmekten ise bir iki gün onu yap çok faydasını görürsün bir de bol su sık çamaşır değiştir
yokusbebek Papatyahanim19 Benim lökosit değerim 175′ti. 6 gün sonra 7′ye düştü. O altı günde yalnızca iki kez dut çayı içmiştim. İyi geldiğini dusunuyorum ben de. Ama yine de doktoruna danışmadan yapmasın.
Esinnur63 Du Papatyahanim19 bunu çok duydum benimde bir türlü bitmeyen bir enfeksiyonum var gebeliğim başında 7 haftalıkken enfeksiyon oldum yürüyemiyordum bile antibiyotik serum kullandırdı doktorum bana o kadar kötüydüm 4 büyük serum kullandım geçti şuan 21 haftalık hamileyim tekrarlamaya başladı artık ilaç içmekte istemiyorum herkez dut kaynatıp içmemi öneriyor gebelikte bi problem olmazmı çünkü böyle ot vs. Gibi şeyleri kaynatıp içmek iyi de değil
Nuryakup Ben bekarlığımdan belli enfeksiyonu çekiyorum hastanede yatmisligim bile var bekarken hamileliğim başından belli ne ilaç ictiysem geçmedi geçmiyor da ama doktorunuza mutlaka danışın ilaç yazacaktır çok zararlı bir şey enfeksiyon
Sdnrdlbz Nuryakup bende hiç yoktu evlenince düzen bozuldu adet olmadım 1 ay olduysan 3 ay olmadım o yüzden anlamadım zaten hamile kaldığımı enfeksiyonu da yeni öğrendim işte
sweetmom_ Sdnrdlbz gebelikte kullanılıyor doktor uygun görünce. Alerji söz konusu değilse. Siz yine doktorunuza danışmadan ilaç kullanmayın.