emel16 Arkadaşlar merhaba, ciğer geliştirici iğne nasıl oluyor özel hastanede, yaptıranlar ücretlerini paylaşabilir mi? Devlette de yapılabiliyor mu? Ya da biz mi alıp eczaneden getirip vuruyorlar , yaptıranlar bilgilendirme yaparsanız sevinirim
Mery6619 emel16 dr reçete yazıyor siz eczaneden alıyorsunuz. Ne zaman vurulması gerektigini kac doz olduğunu söylüyor drunuz reçete ve ilaçla gidip hastanede vuruluyorsunuz. Acil vurulması gerektiğinde ne oluyor bilmiyorum ama
aslhnkrts9 emel16 bana araştırma hastanesinde iki doz vuruldu hiç ücret ödemedim ama acilden giriş yaptım yatışım olmuştu onla alakası var mı bilmiyorum
seymaa7 emel16 ağrılardan dolayı acilden giriş yapmıştım şehir hastanesinde tek doz yapmışlardı herhangi bir ücret ödemedik
emel16 Mery6619 sgk karşılıyor mu peki bazı ilaçları doktor yazsa bile ödemiyor ya eczane tam ücret ödüyorsunuz ya öyle bi ilaç mı acaba
emel16 Mery6619 bir de benim doktorum özel muayenehanesi olan sgk anlaşması olmayan bir doktor yani yazdığı ilaçları sağlık ocağında yazdırıp öyle alıyorum. Eğer vurulmam gerekirse doktor yazdıktan sonra sağlık ocağı yazar mı acaba ya,
emel16 Mery6619 evet normal ilaçları öyle yapıyor yazdılar da bugüne kadar ama bu biraz özel durum iğnesi ya yazar mı lar acaba? SGK öder mi merak ettim. Sizin özel sağlık sigortanız olduğu için karşılamış olabilir
Mery6619 emel16 bazı ilaçları başka bi bölüm yazınca kabul etmiyorlar ama siz her ihtimale karşı kontrole gidince sorun mutlaka. Bana vurulan iğnenin fiyatına baktım 58tl diyor tabi ne kadar doğru bilmiyorum
emel16 Mery6619 olur da böyle ihtimal olursa öyle yapacağım deneyeceğim, teşekkür ediyorum baktığını için zahmet verdim:) acaba sağlık sigortası karşıladığı fiyat mı yani karşılamıştır kalan ücret çıkmış ödemişsinizdir belki de
emel16 aslhnkrts9 ben özel takipli olduğum için eğer gerekirse muhtemelen bu doktorumla takip olacağım o yüzden devletin karşılayıp karşılamadığını merak ediyorum
armi01 İlk gebeliğimde olmustum dr reçete yapıyor eczaneden alıp reçeteyle sağlık ocağı veya acilde yapılıyor biraz yağlı bir iğne acısı cok oluyor haftalık doz seklindeydi benim zor bulunabilen bir iğne ücretini suan hatırlamıyorum ama ucuk bir ücreti yoktu sanırım 33 haftamdaydım 37 yi göremezsek die 3 doz vermişti yani üç hafta oldum
emel16 armi01 ya yağlı olup olmadığını merak etmiştim bende yağlı iğneler biraz yakıyor vururken nerden vuruluyor kalçadan mı o halde? Ben de serklajlıyım muhtemelen o haftalara gelince vuralım der doktorum öyşe tahmin ediyorum
Mery6619 emel16 yok kalcadan vurulunca 15-20dk bekletiyorlar. Bebekde hareket azlığı oluyor. Biraz ağır bi iğne
armi01 emel16 kalçadan vuruluyor sıkıntı olmuyor ama normal hayatına devam ediyorsun gerilip gitme kasarsan daha sıkıntı olur şimdiden dememin sebebi bil ama gerilme diye🙇🏻♀️