halimeyyy Kızlar 24 Ağustos beta 125.43 26 Ağustos 438.73 28 Ağustos 959.90 Keseye ne zaman gitmeliyim ultrasonla görmek için
Tubakrgn000 halimeyyy adettiniz kaç gündür gecikiyor? bu değerlere göre bence en kısa sürede gitmelisiniz ama kişiden kişiye kese görünme süresi değişiyor diye biliyorum 5. Hafta da beta1000 çıkmıştı kese göremedi doktorum 3 hafta sonra ikiz olduklarını öğrendik. Doktor kese göremese bile hamilelik şüphesi olsa 1 hafta 10 gün sonra tekrar çağırır zaten
Merve-metin halimeyyy sat tarihine hesapladığında sürekli git gel yapmak istemiyorsan eğer 6.haftada gittiğinde keseyi ve bebeği 7.haftada ise kalp atışını duyarsın canım ben 5 buçuk veya 6 haftalık demişti doktor sata göre keseyi ve bebeği gördü 7.haftada ise kalp atışını duymuştuk canım
Maviss718 Ayın 2-3 ünde gidersen görürsün betan 2000-2500 olunca git daha güzel görürsün erken gidince görmeme olasılığın var yani çarşamba felan gidersen görürsün
Tubakrgn000 halimeyyy ben 5. Haftamda devlet hastanesine gitmiştim kese yok diye direk söktürücü verdi ama özel hastanelerde doktor kese görmek için 1 2 hafta erteletiyor, siz bir kaç gün sonra tekrar kan verin eğer yükselmiş çıkarsa kadın doğuma görünün bence