Tgb_smh beş haftalıkken gittiğimde doktora 13.484 Tü betam. Doktor keseyi gördü bi daha kendisi istemedi. Altıncı haftada ben kendim görmek istediğim için beta baktırmıştım en son 37.789 du. O hafta kalp atışını da duyduk zaten. Eğer kese ve bebek varsa mol gebelik olmaz korkmayın başka bir doktora görünebilirsiniz