Merhaba kızçeler şu an uygulamaya göre tam 4 haftalık hamileyim 8 ay önce de bir boş gebelik geçirdim. Pazartesi gidip aile hekimliğinde kan verdim beta 347 çıktı hamile olduğum kesinleşti gibi inşallah. Fakat sorum şu, eşim özellikle sormasına rağmen ne bir daha gelin kan verin demiş doktor ne de folik asit kullansın demiş. Önce keseyi görün demiş. Randevu aldım 15 gün sonraya bu sürede folik asit vs kullanmam çok mu önemli ve sizce izlenmesi gereken yol nedir ? Cevaplarsanız çok sevinirim 🌸