Kızlar kesesi küçük ve düzensiz olup 1 hafta sonra düzenli ve büyük olan var mı aranızda. Bugün doktora gittim 1-1.5 mm çok küçük biraz da düzensiz gibi ama geç döllenme de olmuş olabilir 1 hafta sonra gel büyümüş mü diye bakalım dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda. Dün beta 3400 dü