merimiri bende bugun 37.haftama girdim ilk gebelik ve normal istiyorum . Heycan, endişe kolru hepsi bir ams korku dha fazla sanırm. Birazda panik biriym . Nasıl olsck nasıl edeck ya yapamzsn ya edemzsm uykular kaçmaya basladı😇 haftaya catı kontrolü olck smdilik normal dogum görünüyor. Ya sancı anında panik yaparsn filan kafamda bir sürü soru😂