Ciceklerrrr 1 yilda 3. Hamileligim gecen sene haziranda 23 haftalik ölü doğum yaptım trisomy 18 di bebeğim genetik hastalığı vardı sehir hastanesinde tibbi genetik bolumunde genetik test verdik esim de ben de temiz cikti 6 ay sonra ocak ayinda tekrar hemile
kaldim 8 haftalik kalbi durdu kurtaj oldum onu da genetik arastirmaya gonderdik temiz cikti sonrasinda perinatoliga gitmeye basladim ozel klinikte kan pihtilasma guatr tiroid gibi testler yaptik temiz cikti mart ayinda tekrar hamile oldugumu ogrendim keseyi gordugumuz gibi oksapar igne ve progestan fitil kullandik 12 haftaya kadar 12. Haftadan sonra ecopirin kullaniyorum suan 23. Haftadayiz hersey yolunda gidiyor cok sukur devlet hastanelerinde ilgilenilmiyor malesef ozel hastaneler de devlet gibi kalabalik olanlarda da ilgilenilmiyor maddi olarak cok zorlaniyoruz ama ozel perinatologa gidiyorum doktorumdan memnunum rabbim evldimi kucagima almayi nasip etsin isteyen herkese size de tez zamanda saglikli evlat nasip etsin