biraz utanarak soracağım ama öğrenmek ve bu konu hakkındaki soru işaretlerini çıkarmak istiyorum kafamdan. regl bitiminden bir gün sonra ilişki yaşadık ve neredeyse 6-7 gün üst üste birlikte olduk şuan test yapıyorum silik çıkıyor sürekli dün kan verdim 1,7 çıktı sonucum sizce gebelik mümkün müdür ve bu şekilde sürekli ilişki yaşamak geç döllenmeye sebep olur mu sizce