Kızlar cumartesi günü (36+5) regl ağrısıyla acile geldim nstde düzenli sancı çıktı 2cmde açılma vardı doğum başlamış diyip yatışımı yaptılar şimdi 37+2 oldum ama ne gelen var ne giden sancılarım düzensiz ve az açılmamda ilerlememiş boşu boşuna hastanede yatıyorum doğumu başlatmak için ne yapabilirim artık doğurmak istiyorum