Artık bence ikili testin hiç bir hükmü kalmadı insanları strese sokmaktan başka ilk hamileligimde 1/149 risk çıktı bir hatlfta ağlamaktan helak oldum sonra fetal DNA temiz çıktı . İkincide direk fetal yaptım çünkü 30 yaş üzerine sistem neredeyse otomatik riskli diyor hiç gerek yok 1 hafta o üzüntüyü yasamaya