FyA ilk doğumda 20 gün sonra bende tek kalmak istedim . Tabi temizlik yemek yapmadım sadece bebeğimle ilgilendim onunla beraber uyuyordum hep , uyandığında emzirip ben yemeğimi yiyordum duşa gireceğim zaman ya eşimi bekledik yada yakın birini çağırdım . Temizlik için hafta 1 kadın geldi . Yemekte bazen dışarıdan söyledik bazen eşimle yaptık . Çok rahat oldu yalnız olmak daha güzel ama toparlanınca sizede artık toplanmışsınız baya olmuş