mervemurat16 Evet hanımlar bugün nasıl hissediyorsunuz? Kızı uyuttum ütüye başlıyacağım inşallah sıcakta ne kadar dayanabilirim bilemiyorum 😄 not:Gif eklemek için yanıtla kısmına bastıktan sonra alt kısmı en sağa kaydırıp "GIF"kısmından ekleme yapabilirsiniz🫶🏻
Minnosaannee mervemurat16 aslında 2 si büyük. Onlarda ki tek sıkıntı yemek beğenmiyorlar. Bir yemeği 3 farklı şekilde yapıyorum. Biri soğansiz yer biri salçasız. Biri salça koy Baharat koyma der . Bu aralar 3 yaşında ki kardeşleri de abilerini örnek alıyor. Oda geçen yemeğin içinde aramış bulmuş anne bunun içinde soğan var diyor 🙄🤷♀️😅 dedim sen ekmeği soganla yiyen çocuk kalkmış soğan mi var diyorsun . Otur oturduğun yerde bi de sen çıkma başıma 😅😅🤣🤣
Ebbruc mervemurat16 emzirirkende çok yiyodum şimdi de sürekli yiyesim geliyor sorun şu ki ne yiyeceğimi bilmiyorum 😂 serklaj oldum yeni çok ayakta da kalmak istemiyorum bişeyde yapamıyorum pek
dika mervemurat16 bir yere geldim arkamdan konuştuklarını gördüm duydum sırf bebeğime birşey olmazsın diye sustum az daha konuşacaktim neyse ama elbet onlarda görürler bugünün yarını da var
mervemurat16 Ebbruc yoğurt yiyin şekeriniz yoksa meyve katın yoğurda öyle tüketin hem pratik hem tok tutar
Bigsecret3 mervemurat16 Aynı bu sekildeyim bir çocuğum var ama şu sıralar üzerimde böyle bir halsizlik uyku var gebelik denemesindeyim acaba ondan mı ney 😂😂😂
Ebbruc mervemurat16 yiyorum ama 3 gündür yoğurt midemi mahvetti, hem gaz yapıyo hem ekşitiyo midemi o yüzden bi süre yememeye karar verdim