Eslemiqooo
Öncelikle başınız sağ olsun çok geçmiş olsun bu konuda maalesef ki ben tecrübeliyim 8 haftalıkken geçen sene nisan ayında kürtaj oldum şu an 32 + 5 haftalık hamileyim yani Allah izin verdiği zaman bal gibi de oluyor öyle olmayacak deyip karalar bağlamayın bu konuda kendiniz ve psikolojiniz ne kadar iyi olursa o kadar hızlı hamile kalabiliyorsunuz benim psikolojim çok kötü olduğu için o dönem bir sene sürdü tekrar hamile kalmam.
Doktorum sadece 6 ay vücuduma müsaade etmemi söyledi rahmimin toparlanmasi için onun dışında hiç bı sorun yaşamadım beklemek harici