Kızlar selam. 18+5 günlüğüz, hem devlet hem özel takipliyim. Bu gün devlete gittiğimde plasentanın uçlarında kıvrılma olduğunu, perinatolojiye gözükmem gerektiğini söyledi doktor. Bazen çevresindeki zar oluşmadan plasenta böyle kıvrılabiliyormuş, ne demek bu, daha önce yaşayan var mı? İlk gebeliğimi kaybetmiştim bu 2. o sebeple ekstra bir korku var içimde.