Zgeee Kızlar 36haftalik ikiz hamileyim ellerim ve ayaklarım çok kaşınıyor kaşındığı zaman sivri ısırması gibi sisiyo sonra küçük sivilce gibi oluyorlar iyice bacaklarima doğru gelmeye başladı özellikle gece kaşınıyor ayaklarım yara oldu küçük küçük ellerim de sivilce gibi korkuyorum bişey olcak diye
celileturk Zgeee karaciğer enzimlerine bakiye hiç geciktirmeden tabi doktoruma danışarak. Bu belirti bu aylarda karaciğer enzimlerinin yükselmesiyle oluyor. Sıkkntılu duruma dönüşmesin
Demettansa Zgeee önemli diyor doktorlar bu tip durumlara bende bugün aynı şikayetle gittim doktorum karaciğerlere baktı. Gebelikte hoşlanılmayan bir durum muş. Ihmal etmeyin derim. Eğer birşey çıkmaz ise ciddiyete değil de dahiliyeye gıdım dedi
Pehlivanligul 29 haftalığım anlattığınız durumun aynısı 3 gündür bendede var. Dün kadın doğum doktoruna sordum avuç icinde ve ayak altında olmasi bizim icin onemli ddi. Ama hala devam ediyor yarin cildiyeye gidecegim bende.
celileturk Zgeee gebelikte bazı kadınlarda oluyor bu durum. Tedavi uygulanıyor geciktirmeden. İnternet ten bir araştır istersen . Kasıntı hatta aşırı kaşıntı ile belli ediyor kendini
Pehlivanligul Zgeee benimde aynı şekilde kollarima ilerliyor kırmızı kabarık küçük küçük noktalar şeklinde ve kaşıdıkça artiyor 🙁