Turannnurr01 Kızlar 37+1 deyim simdiden başlasam olurmu sezaryan günü aldim biranonce kucagima almak istiyorum ama belki diyorum normal olur bi ihtimal hafif sancilarimda oluyor. Kaç tane yiyorsunuz hurmayi diğerlerini ne sıklikla yapiyirsunuz
Acklmn Siz normal doğum yapmıcaksanız bunları yemenize gerek yok ki sezeryan günü aldım diyorsunuz bunlar normal doğum için yapılan şeyler
Turannnurr01 Acklmn normalde istiyorum aslında ameliyat tarihi verelim yinede normale donersen normalde yapabilirsin dedi o yüzden soruyorum