Hulyasi benimde bugün yaş riski 1.483 down sendromunda 1.596 çıktı. Doktor orta riskli arasindasin. İstersen fetal DNA veya amniyosentez yaptırabilirsin dedi. İnternetten araştırdım risk eşik değer 1.250 imiş ve çoğu kişi 1.20 1.30 çıkmasına rağmen fetal DNA da temiz çıkmış. Oyuzden ben çok sıkıntı yapmadım sonuçta yanılma payı olan bir test ve orta riskli çıktım oyuzden detaylıyı beklicem