Manolya-27 Kızlar bugün aktardan alayım diye çıktım ama bana yaprak şekilde verdi ahududu yaprağı bunu çay olarak kaynatıp içiyorlar dedi. Öyle mi yapıyoruz yoksa ahududu kendisi mi oluyor çay olarak bilenler,kullananlar yazabilir mi ?
Angel161023 Manolya-27 evet doğru söylemiş 1 su bardağına bir tutam yapıyordum ben kaynatıp ılıyınca iç