Kızlar kasık ağrım var randevu alamıyorum şuan 1 hafta önce muayene olduğum için doktor 1 hafta sonra cinsiyet için gel demişti acilde sorsam onu da söylerler mi acaba ufak çocuğum olduğu için sürekli hastaneye gitme durumum yok bu sıcaklarda hele ki kızar mı acaba onu da sorsam