Hasret18ayaz ben de korkuyorum mayısta kğrtaj olmuştum seni çok iyi anlıyorum aynı korkular bende de var ama kimyasal ise zaten kanama görürsün.Dış gebelik ise de mecburen beklemek zorundasın zaten diye bilşyorum betaya bir süre daha baktırıyorlar ayrıca bir tarafında ağrı yok şuan dış değildir