Ben Mart ayında bir düşük yaşamıştım o zaman daha fazla kılo almıştım yine alırım sandim ama şükür az aldim sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum dışardan bişey almıyorum yoğurt makarna hamur işi hep kendim yapiyordum yine öyle devam ettim bakalım son haftalar ne kadar alırım