Kızlar size de oluyor mu? Sürekli duygusal ve sinirli hissediyorum. Böyle şakasına saçma sapan bir şey denmesi bile beni sinirlendiriyor, tepkilerimi kontrol edebiliyorum ama önceden böyle değildim. Daha dün bana 3 hafta önce terbiyesizlik yapan bir kadın vardı onunla karşılaştım. Onu hiç ilgilendirmeyen bir konuda maydonoz olup biz karşıdaki ile konuyu halletmişken araya girip terbiyesizce beni kovmaya çalışan ki yer allahın yeri onun da değil. Kadını da tanımıyorum ama konuyu uzatmamak için ona tepki vermedim o anda. Bu olayın üstünden 3 hafta geçti kapat artık diyeceksiniz biliyorum ama ben kafada kurdum kurdum nasıl tepki vermezsin hesabını sor diye. Gittim kadını bulamadım ama bulsam hesap sorup ağzının payını vereceğim yani hatta bir kaşık suda boğacağım sonra kendi kendime sakin ol napıyorsun niye bu kadar sinirlisin dedim. Bilmiyorum karışık duygular içindeyim kendimi tanıyamıyorum. İçimi de dökmek istedim