Kızlar 28.haftada lavobaya gitmemle su gibi kan akmaya başladı ellerim her yerim kan gölü oldu hastaneye oramı tutarak gittim daha fazla akmasın diye doktoe 2 cm açılmam olduğunu söyledi ama ne sancım var ne kasılma başka hastaneye sevk etti. Ordada açılma görmedi ama rahim kısalmış biraz kontrol altında olcaksın dediler serumlar iğneler bahsetmiyorum bile… bugün çok şükür kanamam bitti derecesinde hiç bir açılma sancı yok dua edin lütfen dayansın bebeğim zamanında gelsin.