Mrvemr3449 Beyza_12 midenizin bulandığını belirttinizmi yani midem bulanıyor diyin elimde değil diyin mecburen yazacaktır
mervedmrcn Mrvemr3449 ben de d vitamini alıyorum damla olarak eczacı ekmeğe damlatarak almamı tavsiye etti böylelikle tadı gelmiyor
mervedmrcn Mrvemr3449 damlattığım yeri kapatıyorum çiğnediğim gibi su içiyorum çok hafif geliyor o da rahatsız etmiyor beni
YHazal92 Mrvemr3449 ben 20000lik dvit kullanıyorum 33+2 yiz 25 e kadar dclefor kullandım, sonra buna döndük içerik aynı fark yapmaz dedi dr ve eczacı
Hcygllllll Mrvemr3449 yanına bir şey koyun peynir mesela o zaman hissedilmiyor zaten yağlı bir şeyle yemesi oneriliyor
1bebe1meow Mrvemr3449 Bende devit 3 damla kullanıyorum kapsül değil de damla olanını kullansan daha iyi birim oranı önemli kapsüller daha ağır oluyor
Nes7616 Mrvemr3449 damla bu da yağ bildiğin zeytinyağ biraz acımsı GEçen haftaya kadar 32 yani decavit hap kullandım memnundum ondan ya onu bıraktı 33 te bu d vitaminine başladı
Glnrskr Mrvemr3449 Ben de gün de 10 damla devit-3 damla olarak kullanıyorum. En işe yararı ekmeğe dökmek oluyor hemen emiyor hissettirmiyor kendini öyle bir deneyin isterseniz. Doktorum bana ekmeğe damlat demişti ancak öyle yapabiliyorum.