Merhaba 12+4 gebeyim,iki gündür sağ kasık çoğunlukta olmak üzere iğne batma hissi var bazen iki saat hiç olmuyor ama bazen de aralıklarla hep oluyor tam tabir edemiyorum ama ince ince iğne batmasına benzetiyorum. Bazen de vücümüzda bi acı olur halk arasında damar damar üstüne bindi derler ona da benziyor sanki.. en son 10 haftalıkken gittim kontrole bir sonraki kontrole de 10 gün var😞 Yaşayan varmı acaba korkmalı mıyım ilk gebeliğim diye bilmiyorum hiçbir şey