Kızlar benim yarın normal doğuma yatışım yapılacak. Doktor suni ile başlatacağını söyledi 2. Doğumun olacak nasipse. 40+7 hiç bir belirti olmadığı için böyle karar verdi. Ben çok tedirginim neler yaşayacağımı biliyorum suni sancıyı çekmek beni korkutuyor. Kaç saate doğum olur acaba benim gibi olanlar varmı neler yaşadınız.