Bi yakınım test yapmış pozitif çıkmış. Kan vermişler beta değeri 1100 çıkmış her şey normal. Testi yaptıktan 2 gün sonra leke gelmiş. Bugün keseye bakmaya gitmişler kese görünmemiş, alttan muayene yapmışlar yine yok. Panik halindeler uzun zamandır bekliyorlar. Doktor da çok ilgilenmemiş. Başına böyle bir şey gelen oldu mu doktor boş gebelik şüphesi veya düşük yapıyo olabilirsin demiş yarın yine kan verecekler