aslihan1k- Korkutmak istemem ama benım de bu şekilde yükseliyordu tam regl günü kanama başladı 12 13 gün sürdü ben adet oldum sandım kanama uzun sürünce doktora gittim çünkü en fazla 7 gün süren bi döngüm var doktorda kan istedi 70 çıktı beta 2 günde bir kan verdim çok yavaş artıyordu rahim de kalınlaşma da yok en son ameliyat dedi.. İnşallah senin için herşey çok güzel olur, güzel sonuçlar alırsın canım ihmal etme ama doktora git biran evvel eğer böyle bi durum varsa da geç kalmadan müdahale ederler.. Ayrıca lekeleme varsa beta düşmeye de başlayabilir kimyasal da geçirebilirsin