Aysmaa var özellikle ayağım biraz üşüsün 15 20 dk da bi lavabodayım. Akıntı da süt kesiği gibi parça parça değilse korkma. Bende de var beyaz be sürekli geliyor günden gine de artıyor. Gebe okulunda doktora sormuştum çok normal korkmayın dedi. Koku,kaşıntı,renk değişikliği yoksa normal. Probiyotik beslenmeye dikkat et. Kefir,yoğurt,süt tüket günde 1 bardak. 2 tüm ceviz ye. Bol su iç