Arkadaşlar be dehşet kilo alıyorum ya. 19. Haftadayım ve ilk 3 ay mide bulantımı kessin diye o mide bayılmalarından dolayı hep biseyler atıştırıyordum doğal olarak kilo aldım. Hiç yemek kokusundan falan mide bulantım olmadı her yemeği gömdüm valla 🙈 şimdi ise iştahım dehşet acık. Zaten kilolu hamile kaldım 84’le. Şimdi 90 olmuşum 🤯 doğuma 100’le gideceğim sanırım. Birde vücudum armut tipi kalçalarım uzaydan görünüyor nerdeyse diyebilirim zenciler gibiyim resmen 🫣 doktor bile daha almamaya çalış dedi ama ne yapıcam diyetisyene mi gitsem, onun listeye de bu iştahla uyabilir miyim bilmiyorum ki param da boşuna gitmese 😔