Kızlar bu işin artık tamamen şans olduğuna inaniyorum ben, ilk basından beri yedigim ictigim herşeyi inanılmaz sağlıklı seçtim.. olabildigince evde yaptım yedim tabiki arada ufak kacamaklarda yaptım bol su tükettim hayatımda icmedigim suyu bu süreçte iciyorum ,pilatese gidiyorum,yürüyüş yapiyorum ama 33 de erken kasılmalar basladı,enfeksiyon basladı.. yani ne kadar dikkat edilirse edilsin bişey olcagi varsa oluyor bence tabi Allah’a sükürler olsun hepimiz sağlıkla doğurup saglıkla kucağımıza alalım🙏🏻 ama günümüz hamilelikleri eski annelerimiz gibi değil gerçekten 🫠