Melosum34 hiç öğrenemeyecek diye ağlayarak başladım ama sonu sevindirici biraz eviniz kirlenecek ama bezi çıkarıp bir daha takmayın gündüzleri altları ıslandıkça rahatsız olacaklar ve söyleyecekler bir yerden sonra. Ama önce sabah temiz mi uyanıyor ona bakın ben öyle başladım eğitime ve uyanır uyanmaz bezi çıkarıp hemen uyku sersemi tuvalete koşturdum sıkışmış olduğu için yapmayı o şekilde öğrendi gün içinde sık sık tuvalete götürmedim ilk zamanlar ne kadar süre çişini tutabiliyoe görmek için ve onun hissetmesi için bekledim hem bekleme süresi uzadı hem rahatsız oldu daha sonra 2 3 saatte bir götürdüm ve zamanla yapmaya başladı 1 2 hafta arasında tamamen öğreniyorlar 3 aydır bez ne gece ne gündüz takmıyorum bu süreçte 2 defa gece altına kaçırdı ama onuda sonra dan uyanıp söylemeye başladı. İlk üç gün çok zordu sanki hiç olmayaak gibi geliyordu ama öğrendi sakın pes etmeyin ama zorlamayın da kızmak zorlamak sadece korkutur. Ha birde ben lazımlıkla başladım ve yapınca o tuvalete döküp baybay yaptı sifona bastı hoşuna da gitti belki faydalı olur sizlere de ben ben 27 aylıkken bırakıtırdım çünkü sabahları bezi kuru kalkıyordu eğer ki gece kuru kalkmasa başlaöazdı buna da özen gösterin başlarken hazır olmayan çocuğu da çok zorlamayın