Perali teşekkür ederim 3.cocugum ama inanın ilk heyecanı ve bilmiyormuş gibiyim yani hepimiz öyleyiz ilk kızımda 3 ile öğrendim ikinci kızımda 16 ile öğrendim bunda 26 ile kese görünmez zaten bir hafta sonra gidilir ilkinde 3 çıktığında doktor bebek yok rahim boş diyip söktürücü verdi ama ben kendimi biliyorum hamileyim diyip içmedim 1 hafta sonra kese göründü