Selam kızlar size birşey sormak istiyorum adet tarihim 8 Eylül testi adet gecikmesi yaşayınca yapmak istiyorum ilk sorum şu adet gecikmesinden kaç gün sonra yapmalıyım birde erken gebelik testi yapsam örneğin yine aynı sonucu verir mi doğru sonucu yani 🥰