Gozdealtnbsk Kızlar 30+5 gebeyim çocuğum sakin haraket ediyor bakıyorum başkaları gece uyutmuyor devamlı Sert tekmeler atıyor taklalar atıyor bizde mi sorun var acaba yani dönüyor esniyor hıçkırıyor sadece sakin tedirgin oldum
Burcu-2634 Gozdealtnbsk sakin bir bebiş olcaktır ne güzel işte 😂 ama ben şuna inanıyorum kızımda karnımda çok sakindi az hareket ederei doğdu 10 günlükken çoştu ama oğlum içerde kuduruyo şuan inşallah doğunca sakin olur diyorum 😂
Rukiisss Gozdealtnbsk her bebek aynı değildir ya benim bebeğim de sabah akşam hareket halinde hiç durmuyor acaba hiç uyumuyor mu diye fln düşünüyorum
Mervesoku Gozdealtnbsk benim oğlumda öyleydi çok sakindi ilk hamileliğim olduğu için de sürekli tedirgin olup doktora gidiyordum 😀😀 ama suyu da fazlaydı oda hareketini kısıtlıyordu.. ama kızım öyle olmadı çok hareketliydi değişebiliyor ama siz yine de hareketlerini takip edin 4 saatte 10 tekme diyorlar onlara dikkat edin bişey olmaz inşallah ☺️
Bulut21 Benimde 14 haftalık şimdiden hareketleri başladı.allah nasip ederse erkek çocuğum olacak.simdiden hareketliyse diğer haftarda ne olur Allah bilir 😂😂