Sağlık ocağından 5 gün 5 gün rapor talep edebilirsiniz aile hekiminizden böylece yıl bitmeden rapor haklarınızdan da kullanmış olursunuz sonuçta bunu bebeğimize bakım vermeye devam edebilmek için talep ediyoruz yardımcı olurlar umarım heyet için de pek çok yeri arayıp sorun veren bir yer buluyorsanız gerekirse gidin keşke meclisten yasa geçse de bunlara gerek kalmasa🙏🏼