Bizim kurumumuz için konuşuyorum gerçekten çok anlayışlı müdürlerimiz var bi sıkıntımız olduğunda hastaneye gitmemiz gerektiğinde veya kötü hissettiğimiz zaman bizi idare edebiliyorlar hatta yarım gün bile olsa ☺️ yani yarım saat erken çıkma hakkı varmış bunu kullanmak istiyorum desek ayıp olur 😅 sizin kurumunuzda size nasıl davranıyorlar bilemedim ama