Kızlar selam en son 7 temmuzda regl oldum o ay düzensiz doğum kontrol hapı kullandım ve 29 temmuzda 10 günlük bir kanamam geldi bu arada doktora gittim beta baktırdım ama 0 çıktı. Şimdi ben reglimi hesaplarken hangi tarihi baz almalıyım bu hesapla da 2 gün gecikmiş oluyorum test yapmalı mıyım