bkdusunenanne Kızlar bugün randevum vardı gittim rahim boş dedi kan aldı gebelik için, eve giderken de kaset test aldım denedim alttaki gibi çıktı iki gün öncede erken gebelik denedim daha net çıkmıştı sizce varmı belli belirsiz çıktı marka bebe time dün battı ama olmadım https://hizliresim.com/kbi3q5e
Burcu-2634 bkdusunenanne kuruma çizgisi gibi bişey değilee çok çok silik bi çizgi gördüm inşallah vardır Allah gönlüne göre versin 🙂
Havva_6165 bkdusunenanne çok hafif var gibi eğer varsa durdukça daha belirginleşir herşey gönlünüzce olsun
_Mother_ bkdusunenanne çok ince çizgi görünüyor evet rabbim siz ve bekleyen herkese olumlu haber almayı nasip etsin güzel sonuçlar ile gelin inşallah yarın olmazsa tekrar test yapın
Gamzee35 Gamzee35 çıkar canım değerlerin minikte olsa yükselmiştir benimde çok yeniydi 13 çıktı betam
Havva_6165 bkdusunenanne bende test yaptığım zaman kaldıkça belirginleşti inşallah çıkar e nabız’dan baksanıza bakım sonuçlarınız çıkmış mı
bkdusunenanne _Mother_ adetim 1 gün geçti sizce kaç çıkar kanda son adete göre 3 haftalık gebe diyor program gebelik varsa
Suey Bana var gibi geldi bende oğlumu böyle öğrenmiştim ışıkla göz kısarak anca gözüküyordu o kadar silikti gönlünüzde ne varsa olsun sizin için 🤲🏻❤️
bkdusunenanne Yildiz_20 bat 27 siydi yani dün normalde düzensiz oluyordum dün olmadım bugünde Dr randevum vardı çok önce almıştım öyle yani
bkdusunenanne Mervealya1992 biliyorum göz0kmediğini Dr başka bişey için bakarken onada baktı ben şüphemide söyleyince kan aldı ☺
Yildiz_20 bkdusunenanne ha yani adetden çox geçmemişki yani normal heleki düzensiz adet geçiriyorsan döllenme geç ola bilir
_Mother_ bkdusunenanne yaa bu kişiden ve gebeliğe göre değişiyor kızımda adetim 6 gün geçmişti beta 36 çıktı bu gebeliğimde ise 7 gün kala 48 çıktı mesela o yüzden tahmin etmek zor olur hastane de vermiş iseniz sonuç 2 saat sonra sisteme düşüyor kontrol edebilirsiniz umarım güzel haberlerle gelirsiniz 🤲🏻💝