Merhaba hanımlar tam 4 haftadır ishalim geçmiyor benim gibi olan var mı ve 2 gündür bebek az hareket ediyor tek bi yere toplanıyor normal mi herkeste oluyor mu merak ettim doktora gitmem gerekiyor mu sizce yeri azaldı diye düşündüm ama insan korkuyo çok az hareket ediyo artık karnım taş gibi oluyo bazen