Yenianness Merhaba, stresten tansiyonunuz yükseldiği oluyor mu ne zaman elime aleti alsam tansiyonum yüksek çıkacak korkusuyla ölçüm yapıyorum kalp atışımda hızlı çıkıyor bu durum da. Sizler de böyle bir şey oldu mu
Burcu-2634 Yenianness valla hamileliğimin başından beri sinir sttes eksik değil 23. Hafatdan beri hep yüksek en son cuma günü randevum vardı 13/9 çıktı hastane de doktor da rakip et sabah akşam 14/9 ve üzeri olursa direk acile gel dedi şimdi 32 haftalık oldum bakalım büyük yüksek çıksa küçük düşük, küçük yüksek çıksa büyük düşük çıkıyor
Ece5454 Yenianness hastanede özellikle yüksek çıkıyor evde sakinken normal çıkıyor sıcaklık, stres etkiliyor bencr
Gamze_dn Yenianness stres bas dusmani tansiyonun zaten iki gun oncesi asiri bir sinirlenmistim yavas yavas basim agridi ve olctumki tansiyon 14 e9 cikti sakin kaldim eskili su icip ayagimi uzattim yavas yavas dustu gebeligim 10 haftasindan beri ilac kullaniykrum vr suan 25 haftaligim devam edicez doguma kadar
ebruus Yenianness stressten olsaydi benil olurdu 34 haftamda oglum bacagini kirdi hastanede kaldik 10 gun eve geldik 1 ay alci suan wcye zamani zor buluyorum ama cikmadi 37 haftadayim zannetmiyiryl
Burcu-2634 Yenianness tabiki yediğim içtiğim bişey yok zaten mide yanmaları yüzünden anca ekmeğine yağ sürüp domates yiyorum her hastalığın başı stres diye boşa denilmiyor valla
Duygx Burcu-2634 domates yeme migdeni mahveder asitli bende ayni durumdayim cok severim domatesi ama yiyemiyorum
Burcu-2634 Yenianness şuan için yok drdi doktor bakalım inşallah da olamz az kaldı doğuma erken olmasında
Burcu-2634 Yenianness nromali 12/8 yazıyor internette bende onu baz alarak bakıyorum hep tansiyon yüksek mi düşük mü diye
Ece5454 Yenianness 11/7 12/8 çıkıyor evde genelde. O gün stresliydim zaten doktor da gerginlikten yükselmiş olabilir dedi, kendi tansiyon aletim bozuk olabilir diye arkadaşımda da ölçmüştüm normal çıkmıştı
Yenianness Ece5454 120/80 olarak mı yoksa değerler farklı olduğu oluyor mu ben tansiyon aletinin başına geçtiğimde terlemeye başlıyorum 😂😂