Üç aylık bebegim var sallanan beşikte yatırdım hep sallamaya alıştı ayakta sallamaya alıştırmaya calısıyorum hemen uyanıyo nasıl kurtulcam ben bundan kendı kendıne uyumuyo hiç illa sallıcam,annemde beşik yapıyorum yatıyo kardeşimdede var beşik yatıyo ama ayakta ytmıyo bişey önerın bna yaaa 🥹🙏🏻